Vår fint

    
I våras köpte jag tre orkideer och gjorde vårfint i mitt köksfönster, i några dagar va det fint. Tills jag fick besök, jag har lite trångt i köket, mitt besök skulle sätta sig vid bordet, gardinen fastnade på "nåt" sätt i hennes bakdel och vips så låg allt jag prytt fönstret med i eh hög på golvet. Orkideerna va ett minne blott. Dom har fått stått kvar med sina bladvärk i hopp om att dom ska ta sig. Nu har det kommit nya skott  på den ena och jag blev så glad, tre stänglar med små knoppar. hoppas dom andra två oxå repar sig och blommar. Jag kanske får vårfint nu istället.

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Tja de är väll toppen att få vårkänsla nu, det skulle jag också vilja ha

2008-10-19 @ 18:09:08
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0