Bara vara

Gick av halv tio i morse, hämtade hundarna. Eftersom Liza är halt igen så gick jag en liten prommis med henne sen for jag och Bruttan till stallet. Det är kanon väder att rida i, har kunnat varit ute flera timmar men hästarna blev jätte trötta efter dressyr ridning i padocken. När jag kom hem tog jag tag i det gruvsamma, att klippa ner Liza på dom andra tre benen, jisses vad kardborrar hon hade i pälsen, stackarn, det blir skönt för henne med kort päls på benen. Sen har jag bara latat mig på soffan och kollat på film, skönt. Tänkte bara vara, inga måsten i dag.

Så här såg hundarna ut i veckan när det bara regnade och regnade.

MÅSTE MAN GÅ UT???


Ja just ja, va ju på hockey i går. Jag har inte varit på hockey på över 20 år, OJ va gammal jag är!!! Hur som hellst va det jätte kul så det gör jag absolut om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sikka ena sötnosar. hårbollar är dom allt!

2008-09-07 @ 18:34:50
Postat av: Anonym

Hej! Vad skönt att bara vara! He he he... hundarna ser ju inte ut att lida av lite regn. Men nu har vi väl haft underbart väder! Vad avis jag blir att du rider. Säg till om du vill ha sällskap nån gång!



Är du kvar hos lilltjejen?



Kram!

2008-09-07 @ 19:15:18
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0