I helgen




Jag är ju "farmor" :-) Hon har varit här sen i går och busat med Bruttan. Stor har hon blivit, 8 mån nu, det går absolut inte att bära henne längre hon väger mycket mer än Bruttan. Hon fattar naturligtvis inte detta och tittar anklagande på en när hon försöker komma i knät, stackarn får ju inte plats så till slut nöjer hon sig med att ha huvudet i knät.


Helgen för övrigt har varit bra, kul på stadshuset i fredags. Vaknade nio i går morse fast det blev sent som attan. Va till hästen och tog en ridtur, han har tappat en sko men nu får han ha så, hovslagaren kommer den 10de sen är det lite höstvila för dom sätter päls och är trötta nu.
Vaknade 7:15 i morse, fattar inte? Så nio va jag och hundar i skogen, man vaknar ju till ordentligt i den här blåsten i alla fall. Sen blev det lite må bra mässa och handling av lite nyttiga och onyttiga saker, en god middag har jag varit på och det va mumsigt, nu ska jag mysa i soffan efter blåsiga hundprommisar.

Kommentarer
Postat av: lotta

gullig hon är. o stor hon blivit vovven där!

ja ett riktigt nana uttryck!! hihiihi

skoj skoj



2008-09-28 @ 20:41:47
Postat av: missgranby

tack för alla söta kommentarer!!!!! :)



beklagar din mamma.. inte roligt sånt där.



så som du beskriver din vän som gör dig så glad, så känner jag med lotta varja gång jag träffar henne :)



läste de bloggarna om madde som gick bort i cancer. usch så hemskt :(



sov gott

2008-09-28 @ 22:31:45
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0