Jäääsp!

I dag har jag inte varit snäll mot mig själv. Gick av jobbet halv nio i morse, hämtade hundarna, rastade dom i skogen. Hämtade lilla farmor och for till svampskogen, en kasse trattisar blev det. Hämtade hundarna, rastade dom igen, sen upp till delfinen och plockade svartvinbär. Käkade lite snabbmat, startade saftmajan,  vålds vilade mellan sex & sju, hundkurs halv åtta till nio, prommade dit och hem, in med Bruttan och ut med Liza. Tog reda på den färdiga saften, hade inte tillräckligt med flaskor SHIT! PUH! Måste skärpa mig på mina lediga dagar, det kommer ju en långledighet. Det är inte ens roligt att gå på hundkurs när jag gör så här FY PÅ MIG!


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha jag är likadan när jag ledig mellan nätterna,helst 1000 projekt samtidigt ;-)

2008-09-05 @ 13:18:42
URL: http://frusoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0