Skogspromenad


Bilden kanske talar för sig själv? Om inte så hittades en hel äng. Har ni kännt nån gång att? -Nä nu orkar jag inte plocka nåt mer. I dag blev det så, men, men det kommer fler dar.



Dom ringde i dag! ÅH HERRE GUUUD vad jag längtar efter dom, måste träffas SNART.
Du Tina, det blir svamp till dej också, mycket :-) KRAAAAM



Skuttsade Emmeli till akuten i em. Hon hade stått i köket och pratat med sin jobbarkompis när ett glas for i diskbänken och kraschade, tro det eller ej så flög en glasbit rakt ner i halsen på henne. Chefen åkte med henne bums till vårdcentralen, där kunde dom inget göra och tyckte hon skulle ta ambulans till akuten. Hon tog bussen till stan och jag åkte med henne. Efter noggrann koll så har hon nog svalt glasbiten och skall inte äta fast föda på 2 dagar.

Kommentarer
Postat av: lotti

hörde om fyndet! roligt roligt. jag gjorde kantarell stuvning idag. mums

2008-09-17 @ 19:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0