-20

Va det på fm, så det va bara att bylsa på sig för en skogs prommis.
Hämtade Bruttan i går em på dagis, då hade hon varit där sen kl 17,00 dagen innan. När vi skulle till skogen gick hon som om hon hade fått spasmer eller nåt. Jag skojade och sa att hon nog hade springmask. Hon blir som hyper när hon inte fått sprungit nåt. Hon kutade så man såg inte benen på henne utan ni vet? Så där som det ser ut på tecknad film, det blir bara en rulle av benen. Hon skulle absolut inte kunna vara bara en sällskapshund, skulle förmodligen bli psyk knäpp på 2 dagar och äta upp möblerna om hon inte får springa av sig. Jag minns vad Tina sa när jag talade om att det va alaskan i henne. -Åh huva! jag vet en sån som åt upp en soffa på 30 min. Jag tror henne, så det är bara att masa sig ut även om det skulle vara -40, inga korta kiss svängar här inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0