Igår & i dag

Ja de blev inget inlägg igår, klockan blev sent och orden fanns inte där. Konstigt att man kan ha fulla huvudet med ord men det kommer inte ut några, ja så är det väl ibland. Jag har haft 2 dagar ledigt, Bruttan har varit på inskolning på dagis, det känns som tokigt att lämna henne där när jag är ledig.  -Vad ska jag göra då????   Jo jag rensade förådet och for iväg med massa som INTE blev bra att ha. Har man inte andvänt "bra att ha saker/kläder" på 2 år så kommer man förmodligen inte att göra det heller. Jag tycker att det är en stor befrielse när jag rensar ut massa grejor, dom blir bara bördor i längden.
I dag har jag hjälpt Kommpisen med lite nytta, sen fick jag gå hundprommis med henne, det blir ett behov att få vara ute när man är van.




Jag tar snaaaart din pinne!

Har i kväll badat Bruttan och marsvinen + mig själv, så nu är vi rena & fina och tänker sova gott. I morgon är det jobb.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jasså, hon ska vara med dig... :-)

Ja, det är bara lilla jag kvar då... Pratade med annette idag och jag ska in till henne på måndag och få lite info om vad som ska hända med mig. Inget nytt på G, mest om den där personalbanken...



Idag är jag lite piggare. Skönt!



Ha det så bra och hälsa kollegan!

2009-02-06 @ 09:56:18
URL: http://www.fyraben.com/Lava
Postat av: lotta

lill bruttan.

bra m dagisplats. fint då man jobbar att det finns, även om d e lite jobbigt.

nu är det helg! ha en fin sådan!

kram på dig.

2009-02-06 @ 21:37:49
Postat av: Annika

Har du badat dina marsvin??

Vad duktig du är.

Inte jag! skäms i smyg

2009-02-10 @ 08:09:13
URL: http://acka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0