Betong klumpar


Jag kan bara säga att i dag har mina ben kännts som om dom blivit fyllda med betong, nog för att jag va lite mallig över kondisen men, springa med mina rangliga knän i nästan 3 km, är ju inget jag gör varje dag precis. Och ni som vet vilken fart Bruttan kan komma upp i kan ju bara tänka er att nåt små joggande va det inte tal om. Den som vill ha spring sällskap får låna henne? HE HE HEE

P.S Den nya familjemedlemmen ligger och ZZZZZZ i soffan, som om hon aldrig gjort annat. :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad bra att katten verkar trivas!!!

Det förstår jag...ingen kan misstrivas hos snälla Siw!!! :-)

Hur går det med bilen tjejen??

2009-01-09 @ 08:36:50
URL: http://acka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0