I dag då?

Drag hundskurs? Ja a ni det här blir mer och mer avancerat, tur att det är fler än jag på kursen som inte har så höga ambitioner. I dag pratade han om att vi skulle köra vindelälvsdraget, jo tjosan! Han är en väldans optimist våran kursledare, några är naturligtvis så duktiga så att dom kan göra det. Men för min del så tror jag inte det, kanske skulle prova att stå på skidorna efter Bruttan till och börja med. På söndag ska vi till skönviksbacken och då blir det nog prova av HUGA!


Den nya familjemedlemmen då? Jo hon börjar bli hemma stad, i förrgår bajsade hon i hundbädden, matten bar henne i nackskinnet och in i kattlådan med en låååång arg ramsa. I dag när jag kom från jobbet så spanade jag efter fler "olyckor", tack och lov va det inga och senare hör jag hur hon krattar nåt hemskt i lådan, DUKTIG flicka! Hon har nu, efter 1v här, anpassat sig bra, går alltså på lådan, äter på rätta platsen och kurar bredvid Bruttan på soffan. så det blir ju bra det här, hon lyssnar på sitt nya namn också.

Wilda

Söt som en docka när hon var ca 6v.

Kvällen har avslutats med en dusch och en blåbärsbakelse, så nu ska jag sova gott. Hoppas ni också gör det?

Kommentarer
Postat av: Annika

Bakelse??

Sade ngn bakelse???

Guuuuuuuuuuuuud vad gott!

2009-01-14 @ 23:38:13
URL: http://acka.bloggagratis.se
Postat av: Nettan

Så söt !



Lycka till med lådan !



kram

2009-01-15 @ 00:00:20
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Maggie

Jo jag sjäger då det... vindelloppet (sorry, men ASG) men innan kursen är slut klarar du säkert av ett "normalt" varv runt ngt elljusspår med STOR BRAVUR. Jag tror Ni fixar detta. Ser där ja, hon fattade galoppen tösen!. Men här är det toatltomt ang fotningen, har strulat med prylen nu så nu låter den.... fattar inget hjäääälp

2009-01-15 @ 10:54:33
Postat av: Pia

Men herregud vad söt hon var !!

2009-01-15 @ 17:17:04
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: lotta

men gud vad fin hon är!

bliii toooki!

2009-01-15 @ 17:39:33
Postat av: lotta

kul dragkursen funkar fint förresten!



ja är hungrig!!

2009-01-16 @ 16:40:41
Postat av: Ann-Cathrin

Oj hon är verkligen vacker. Lycka till med snyggingen.

2009-01-17 @ 18:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0