Dagisfröken


Är hon den här veckan, hon skulle ha varit ledig men dagiset har fått en "oregerlig" snubbe som måste fostras och det har blivit Bruttans uppgift. Jag kan inte annat säga än att jag är mäkta stolt över henne. Men jag har ju lagt ner en hel del jobb på henne också så jag får väl sträcka på mig lite. Mina vänner brukar säga att om hon inte hade hamnat hos mig hade hon inte levat i dag, hon va ju en riktig galenpanna när jag fick henne. Jag brukar säga att har jag fått ordning på Bruttan så går det att få ordning på dom flesta hundar. Det är ju i grund och botten ägaren det hänger på hur hunden är.

Kommentarer
Postat av: petra

din bruttan är oemotsåndligt vacker!

hjälp vad jag längtar efter hund igen! har inte råd ännu och inte tiden heller, men jag ska inom ett par år skaffa en ny famljemedlem med fyra tassar och svans igen, en som dar ut mig på promenader varje dag.

kram

petra

2009-03-04 @ 06:34:23
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/
Postat av: Häxstickade mamman i Jämtland

Hon är så fin din hund och jag håller med dig om ägare, jag har en lång historia att berätta men tar det en annan dag/Kram

2009-03-04 @ 07:47:34
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/
Postat av: Kompis

aha, du är fröken nu oxå, då är det inte bara åt mig på fritiden, du har det som yrke, hmmm visste inte det. KLycka till jag vet ju att du kan voff

2009-03-04 @ 08:51:14
Postat av: Anonym

"Knas" bruttan ;P hon är inte som andra.........

2009-03-04 @ 18:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0