Drakborg och valpmys

Äntligen!!! Blev det dags för drakborgen, i somras när vi skulle dit va det stänkt men i dag, i dag blev det av.






Jag fick en jätte fin tecning i dag med en massa hjärtan och blommor m, m. hon som lärt sig skriva hade skrivit KÄRLEK på den, ÅHHHH vad fin den är!



Också lite sistakvällenmys med valpar, underbara söta.








Lilla Cesarinnan hon brydde sig inte om kiss & bajs, hon skulle nog kunna bo i valprummet.
Nä nu ska jag krypane med dom små propeller sessorna, i morgon bär det av till ramsele, huga va tyst och tråkigt det ska kännas hemma i morgon kväll, tur att jag jobbar i helgen.

Kommentarer
Postat av: Kicko

Men ååååhhhh vilka fina bilder på både barn och valpar!

Precis den rasen är min drömras! Någon gång ska jag skaffa en!

Kram kram!

2009-03-06 @ 11:08:32
URL: http://www.metrobloggen.se/chrisblogg
Postat av: Häxstickade mamman i Jämtland

Alltid lika kul att komma in till dig och se alla fina bilder, visst är det i S-vall den finns för mina barn har pratat om drakborgen...



Vad gäller det för åldrar och är det bra?



Vi har varit till Boda Borg i Hallstahammar ligger det, eller är jag ute och cyklar igen?



Ha det gott/Kram

2009-03-06 @ 11:40:24
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0