Inget särskillt

Händer i helgen, jag jobbar. Jo jag ska träffa ett par i morrgon som vill passa Bruttan, fick ett super mail av dom och det bästa är att vi bor granngårds. Jag har fått minst 10 mail och tänker träffa några av dom. Jag behöver ha trygghet när jag ska på jobbet, ingen som säger dan innan att -Jag orkar inte. Alla kan ju bli sjuka eller att det händer nåt så då är det bra med backupp.
Mina fina


Jag gjorde fläskkarrè härom dagen, slängde åt Bruttan en bit men fröken kräsen luktade lite på den sen gick hon, hon gjorde lika dant i julas med en bit fransyska, hon äter inte rått kött. Wilda däremot, hon skyndade sig att snyta biten när Bruttan lämnade den. MUMS!

Kommentarer
Postat av: lotta

det där ser smaskigt ut värre!!

kram på er

2009-03-22 @ 15:28:41
Postat av: Linda&Ebba

Jo, det är till att vara finsmakare :P



Hoppas du hittar bra Bruttanvakter =)

2009-03-22 @ 21:46:54
URL: http://www.hundenebba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0