3 små brudar

Har jag hos mig i helgen, mys, mys.

Sover sött på natten gör dom.
När man är 11v så har man inte så stor koll på kroppen.


I går grep skräcken mig!

Hon va till frissan förra fredagen och i går när jag kom in, efter att jag varit med hundarna, så såg jag det här!!!! tar mig samman och frågar försiktigt.
- Nicolina har du klippt håret?
- MM, svarar hon och fortsätter se på tv.
- Vart har du lagt håret då?
- Under sängen ligger det.
Jag går in i sovrummet och sopar under sängen.

Ja ja ingen har ju dött och det växer ju ut, vilken liten unge har inte klippt sig själv nån gång? Ler för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Linda&Ebba

skratt själv gjorde jag det rejält när jag var liten och klippte av mig luggen jämns med hårbotten!



Har faktiskt klippt lugg en gång till.... var inte riktigt nykter och fick inte till nån snygg partyfrisyr. Fick tag på en rejäl bit av mitt mittpåryggenlångahår och klippte snelugg. Urtjusigt tyckte jag - min frissa skrattade så tårarna rann när jag kom till henne på en "akuttid" på måndan.

2009-05-23 @ 21:39:22
URL: http://www.hundenebba.se
Postat av: Maggie & Co

Ja a dom är härliga "dina" tjejer!! Även den minsta av dom nu fattas bara bilden på killarna!!

Kramizar till Er alla!!

2009-05-24 @ 10:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0