Köpa häst?


Hon går i pappas fotspår den här tjejen.
När jag hämtade dom sist så berättade dom om ridskolan och ridningen. Nicolina hon galopperar för fullt bla med mamma i skogen, Nattis hon rider bara på Lukka. Lukka ska ha ett föl i sommar, berättade Nattis, det ska ev säljas, och om det nu nödvändigtvis MÅSTE säljas så är det BARA du Siw som får köpa det!!! Dom kan ju inte hålla på att sälja alla föl, som dom gjorde med Vordis, så då blir det ditt Siw ? Visst då?
Bra försäljnings teknik va? Eftersom hon vet att jag inte kan säga nej, gullungen.
- Ja ja det ordnar sig, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha ! Lycka till med hästandet.



Ha en bra dag

kram

2009-05-15 @ 08:58:26
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!



Känns konstigt att fråga. Men hästen på bilden. Du vet inte vad den heter? Ser ut som ett gotlandsruss som jag ägde för några år sedan. tack! Mvh Linda

2009-05-23 @ 19:51:21
Postat av: Linda Elmerup

Hejsan! Vet du vad hästen på bilden heter? liknar ett gotlandsruss jag ägde för några år sedan. Tack! Mvh Linda

2009-05-23 @ 19:53:49
URL: http://lindaelmerup.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0