Lite oreda

Blir det med nya djur, och det va ju mååånga år sedan någon blomkruka blev vält. Men, men vi vänjer oss sakta med varandra. Dom har ju varken sett barn eller hundar förut så det blev ju en smärre chock men den gick över på ett dygn. Sonens damphund kom några timmar och satte skräcken i dom, hon är ju smidig som en bulldoser "lill" tjejen. Här hamnade lillen.

Han flög, stackarn, som en vilsen fågel mot fönstren så jag har lite att röja. Den större grabben är lite colare, nöjd bara han kan gömma sig nån stans.

Två bilder till.
Snutte, han är inte 2år, han är 1,8 år "lillen".

Och Aslan:

Har ni tips på bättre namn?
Brorsan och Sixten, tyckte Nicolina.

Också en prommenad bild från helgen.

Vilken tur att det snart är sommar så att vi kan umgås oftare. I LOVE YOUUU!

Kommentarer
Postat av: Annika

Är det dina katter???

fattar nada



Har du rosenrot????????????????

skriker lätt exalterad

2009-05-26 @ 20:23:57
URL: http://acka.bloggagratis.se/
Postat av: Maggie

ja jag säger då det, nu har du det du gör i ett par dgr....Hur i all världen kom han dit upp?? vacker är han iaf. Jag som tycker jag har problem, hhmm men det är ju av annat slag visserligen, "skratt"

2009-05-26 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0