GRRRRRR!!!


Huset jag bor i är sålt, som jag tidigare nämde. Vi är nu 3 st som kommer att flytta, han ska höja hyran hutlöst och förutom det så får vi hyresgäster höra, från flera håll! Att "eftersom ingen betalar hyran i det här huset så ska han vräka oss??? Mig veteligen så är det, nu för tiden, väldigt bra människor här i huset, så jag skulle inte flytta om någon annan köpt huset. Men nu blir det flytt, det känns ju INTE bra att han springer runt och hittar på/pratar skit innan han ens tagit över fastigheten. SUCK!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Va tråkigt att få höra sånt skitsnack !

Hoppas att du har hittat någonstans att bo !



Lycka till och kram !

2010-12-29 @ 10:48:22
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Pierina

What goes around comes around. Fortare för vissa.... Han får nog så han tiger en dag och ju fortare desto bättre

2011-01-02 @ 15:10:17
URL: http://mixtomax.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0