Ett skoj mail

Fick jag av Marlené, jag tyckte det va slående. Vad tycker ni?


Ett  gift par i 60-års åldern firade sin 40-åriga  bröllopsdag
på en lugn,  romantisk liten restaurang...

Plötsligt dök en  liten vacker fe upp på deras bord. Hon sa:
"För att ni är  ett exemplariskt gift par och för att ni är  kärleksfulla
mot varandra så  kommer jag ge er båda varsin önskan."
Hustrun svarade  "Åh, jag vill resa runt i världen med min älskade make."  

Den lilla feen  viftade med trollspöt och - poof! - Två biljetter till Queen Mary  II
dök upp i hennes  händer.

Mannen tänkte efter en stund: "Ja, detta  är väldigt romantiskt, men ett
tillfälle som  detta kommer aldrig igen. Jag är ledsen min kärlek, men min  önskan
är att ha en hustru 30 år  yngre än jag."
Hustrun och feen  blev djupt besvikna, men en önskan är en önskan.
Så feen viftade med trollspöt igen och poof! ...  Mannen blev
93 år gammal.  

Sensmoralen i denna historia: Män som är  otacksamma jävlar ska
komma ihåg att  även feer är kvinnor...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så sant, woman-power!

2010-01-28 @ 21:29:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Maggie

Jaa det handlar inte om vad man vill ha utan att ta vara på det man HAR!!

2010-01-29 @ 13:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0