Grrrrr


I morgonbitti åker jag och överaskar gullungarna. Dom har varit så lessna för att dom inte fått komma. Vi hade planerat och jag hade tagit semester för att dom skulle vara några dagar. Men så blev det nu inte, det känns så hemskt att dom gått och längtat och sen bli lurade, ljugna för, med andra ord. Tänk vad lätt det är att krossa ett förtroende? Men, men detta gör vi INTE om, här lovas inget som inte hålls. Blev själv lovad en massa när jag va liten och det sätter djupa spår, man bär med sig det hela livet. Som vuxen kan man aldrig lita på nån annan än sig själv och det är inte roligt. Jag lovar aldrig nåt jag inte kan hålla. Men nu syns vi i morgon :-) Puss, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0