GRÄÄÄDDDDE!!!!!


Japp jag tycker att grädde är GOTT, mumsfillibabba mmmmmm....... Nicolina och jag vi både dricker och äter grädde. En gång ringde Niccos mamma och undrade vad jag lärt henne? Hon ville ha vispad grädde på rostmackan... OCH???
Pratade med en vän i kväll, sa att jag va sååå sugen på nåt, tänkte vispa lite grädde och äta. Men så kom jag på att jag hade 1 kexchoklad i skåpet. -Jamen då tycker jag att du ska ta kexchokladen, sa min vän lite fint. Andra människor som inte är så finkännsliga dom säger -GRÄDDE!!!! GUUUUU VA ÄCKLIGT! MAN KAN INTE ÄTA BARA GRÄDDE! Jo ho då det kan man visst det, trallalalalalaaaaaaaa.

  • 5dl grädde
  • 1 1/2dl hallon
  • 1 tsk flytande honung

Lägg hallonen i en bunke och häll över grädden och den flytande honungen. Har du inte flytande honung så kan man micra burken lite så att det blir flytande. Vispa allt tills grädden fått lagom konsistens. Servera i fina glas och dekorera med ett hallon eller myntablad.

Fler tips tas gärna emot. =)

Go Natt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa! Eller ja, jag försökte iaf! Jag tycker ändå att jag var ganska duktig, skickade bara ETT sms och frågade om allt gick bra ! :P O morgonen igår var helt underbart skön. Bara jag vaken, kaffe och frukost i lugn och ro! :)

2010-03-12 @ 06:37:27
URL: http://fenixcharisma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0