Vädret.....


Har inte varit till belåtenhet speciellt många dagar i vinter. Så fort jag varit ledig har det antingen varit -25 eller snöstorm. Och pga Bruttans klobrott så har vi ju inte haft så mycket frilufts liv. Men nu i helgen har vi varit i skogen, jag tackade högt i min ensamhet den tappre som plumsat upp stigar till vår stora glädje, jag har undrat så vem denne tappre är? I dag träffade vi dom! Det va Gandi och hans Matte, hon sa  -Är det bara du och jag som går här nu?  Ja jag tror det? Hundarna va super lyckliga, tok rusade och busade, det va länge sen vi träffades.

Tack Gandi med Matte för att ni har gjort skogen framkomlig under min konvalecent.
/BRUTTAN

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så gulligt att återses! :))

2010-03-03 @ 23:20:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0