Utmanad av Kim

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Satt hemma med ett väldigt trasigt knä, som varade i 13 månader.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Plumsade i den djupaste snön som bara vräkte ner.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
ostkrokar, chips, blåa fiskar, dajm å mörk choklad

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL
En massa barnsånger sen jag jobbade på dagis

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR
Köpa en liten gård, lite mera djur en bättre bil, och skänka till mina fattiga vänner.

6) FEM DÅLIGA VANOR
Rökningen usch och fy, måste sluta! Att jag hasar omkring i fritidskläder för jämnan, vaknar för tidigt på morgonen, sover alltid prick 8 timmar.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Vara med småtjejerna, vara med Bruttan, vara med vänner, gå i skogen, äta gott.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA
Högklackat och leopardfodral

9) FEM FAVORITLEKSAKER
Kameran, datorn, symaskinen, stickor å garn

10) TIO  PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Den som vill/har lust får ta den =)

Kommentarer
Postat av: pezze

hej..ville bara tala om attjag "snodde" ditt listan!!! hoppas det inte gjorde ngt!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0