Välkommen till mig!

Nu är jag på plats, eftersom jag hade 64 timmars jobb vecka samtidigt som jag skulle flytta så tog det lite tid att få ordning. Som vanligt när jag har massor att göra och sen blir lite ledig så blir jag sjuk, feber hosta och allmänt hängig. Det är väl nåt som går, det verkar, som tur är, inte vara långvarigt. En arbetskamrat blev sjuk i helgen men är nu pigg och kry igen. Med ipren, ingefära och honungs the och halstabletter så ska jag väl snart känna mig pigg igen. Bjuder på lite bilder från mitt nya, fina hem. Välkommen på fika!


Hallen med den fina trappen som ska skuras med citron såpa.


Barkök och v-rum i ett.

Kommentarer
Postat av: maggie

Kommer snart på en kopp eller två...

2011-03-10 @ 15:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0