Hur säger man nu???

Mer vill ha mer och fan vill ha fler och aldrig blir helvetet fullt...... Är det så?

Jag gick över till kaninägarinnan i em, en flicka på 10 år. Vi tittade på kaningraven och sen berättade hon att polisen sagt att hans hund också hade dödat en kanin, hon hade förstått att detta inte var en allt för ovanlig händelse. Jag talade om att det var VÄLDIGT viktigt att hon inte går omkring och är rädd för min och andras hundar för hundar som tar kaniner tar absolut INTE barn. Vi pratade ett bra tag och jag kan lova att hon skäms nåt alldeles hemskt över sina föräldrar, STACKARS flicka. Jag berättade också om "farbrorn" (alltså hennes pappa, han satt med vid samtalet) som jag mötte i skogen, att han tänkte kasta en stenbumling på min hund. :-D  1000:- vill dom ha i ersättning, alltså kanin + grejorna till den skulle ersättas, tyckte föräldrarna!!!! Kunde inte ta disskution om detta framför flickan, SUCK! Hon och jag är i alla fall kompisar och det är huvudsaken. Hon längtar tills jag tar ut marsvinen, jag lovade henne att få komma och vara med dom.

Vilken tur, för föräldrarna, att det inte va något vilt som tog kaninen...........

Kommentarer
Postat av: Maggie

Tänk att man aldrig blir förvånad.... Barn är fasiken 1000 ggr bättre än en del vuxna. Jaa det är inte lätt att vara barn till vissa föräldrar...Stackars tjej...Tur att hon har dig, Kramis

2011-05-27 @ 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0