Skämmes!!!

Får jag göra när Bruttan smiter, och som mest skäms jag när hon dödar grannens kanin!

Pappan i huset va hemma, ÅH NEJ!!! Tänkte jag när jag såg han......
Han är nämligen djurhatare, han skulle, en gång för två år sedan, när han kom och sprang i skogen, kasta en JÄTTE sten bumling på Bruttan. Han skrek och gapade så Bruttan började skälla men hon höll sig ca 5 meter ifrån honnom, hon gjorde alltså inget, han va bara galen ändå????
Nu kom han, för jag sa att jag skulle kompensera flickan på bästa sätt. Hans första fråga var  -Det är väl väldigt ovanligt att hundar gör så här????
SUCK!  -Nej sa jag och försökte förklara. Han vill absolut inte lyssna så när han hade malt klart talade jag om att jag föder upp marsvin, om flickan ville ha?
Han skrek  -NEJ! Vi ska INTE ha några djur innomhus!!!! Sen sa han medans han gick att han skulle döda Bruttan om hon kom på hans tomt igen, fast med "lite" finare ord. Ja SUCK igen, totalt oresonlig man. Stackars fru och barn säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0