Vi tänder ett ljus.......

Bugar och tackar för våra år med dig Ullabella.

Min första vän, du blev min plastmamma, jag hade ju inte haft nån, så jag kunde ju inte så mycket. Du hade tålamod med mig och du lärde mig mycket.
Hundspråket, det viktigaste


Att njuta och leka


Vissa saker ville jag inte lära mig, tycker inte så mycket om geggamoja.


Och skogen, sommar som vinter, med alla dofter, rådjuren mmmmmm



Tack för att jag fick va med dig, du finns alltid i våra hjärtan.
Du och jag Ullabella, du och jag
/Bruttan




Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad sorgligt! Hälsa Magga!

2012-04-24 @ 22:32:37
Postat av: Ann-Cathrin

Så fint av dig Siw och UllaBellas kompis Bruttan. Hoppas hon har det bättre nu utan smärta. Hon kommer säkert att vara med dig och Bruttan i skogen nu med.

2012-04-24 @ 22:43:15
Postat av: Christina Westrup

Hua!! :(( <3

2012-04-25 @ 09:38:33
Postat av: Madde

Inte kul!:( Gruvar mig för den dagen. Kram

2012-04-26 @ 09:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0