I dag såg jag........suck!

Det bor en gul labrador tik på andra sidan gatan, så fort Bruttan ser henne så blir hon en mördarhund. Jag har aldrig förstått varför??? I dag kom dom så jag ropar till matten - Vi kanske ska prova att prata med varandra så kanske mötet går bättre, hon svarar inte utan ler lite. Jag vet att hon kan prata, jag har pratat med henne när labben hade smitit och va på min gård. Hon går över gatan och vi kommer närmare varandra, hon har proppar i öronen, ja ha...... och VIPS så låg hon där i gatan, hon hade gympadojor också, JISSES på denna isgata. Hon kliver upp ler fortfarande och går sakta vidare. Mötet mellan hundarna blev inte lika agressivt men jag ser att labben har kroppen i attack ställning, tror fasen att man måste vara på sin vakt när matten går i gympadojjor och har öronen full i proppar.

Kommentarer
Postat av: Pierina, Cilla & Enzo

Nog tycker jag väl att man ska vara närvarande när man är ute på promenad med hunden sin, varför ska man annars gå :o

2012-03-18 @ 11:24:43
URL: http://mixtomax.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0