Paus......

Japp, den blev lång, jätte lång. Varje gång jag loggat in har det inte funnits ord.
Sommaren blev som den blev, inte mycket sommarvärme som dök upp. Gotland var fantastiskt, första gången i mitt liv som jag inte längtat hem. Sen blev det en vecka i Alanya med bad i havet varje dag.
Jag blev övertalig i höstas, min brukare gick över till privat och jag stannade i kommunen. Jobbade i hemtjänsten 3 veckor, mycket lärorikt. Sen ringde min gamla chef och frågade om jag ville komma till lindgården, självklart! Jag har haft 2 vårdtagare där men i torsdags dog tyvärr den ene. Jag är mycket glad för mina erfarenheter, livet har sin gång på gott och ont. Fredagen före jul blev vi tvungna att ta bort sonens hund, lilla Peace hade ataxi, fruktansvärd sjukdom, men det tar vi en annan gång. Hösten/vintern har varit jobbig, mycket jobbig, men livet är ju så, efter regn kommer solsken.
Njut av bilden från fågelbergsstugan, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0