Som sagt

"När man har passerat sorger och trauman och förlåtit det som fanns i historian som ledde fram till NU så tar inte läran slut för det ♥ Varje litet NU innebär en ny chans att få lära sig något nytt och jag tycker det är fantastiskt vad mycket man kan lära ♥ Om allt runt omkring ♥ Man lär sig se saker på nytt sätt och kan fastna i att titta på en fågel , förr kanske det var en pryl man beundrade ♥ Just idag är det ännu ett NU som ger DIG en ny chans att göra nya val och frågan är : Vågar DU ta den ? Jag vet ju hur mycket jag förändrat under årens lopp och hur mycket rädsla jag mött inom människor ♥ Men jag vågade och ? Vad jag vann ? Jo det jag vann var mig själv som den jag ÄR ♥ Inte den andra vill ha eller tror sig ha utan en ganska egen dam som vet vad hon vill ♥ Motstånd ? Ja oh det har jag mött mycket av men ? Det är ju ingen annans liv jag ska leva ♥ Alla möter olika saker efter vägen MEN DU väljer HUR DU ska reagera ♥ SÅ ? Människor utanför förstår inte och det kan man inte kräva heller för de har inte tagit ett enda steg i mina skor ♥ Människor utanför ser inte sanningen som den ÄR och de som en gång fanns överallt runt mig är NU ute och flyger på sin resa ♥ Det är jag enbart tacksam för ♥ Jag fick föda dem och stötta dem på vägen en stund NU är det deras jobb kvar ♥ Saknar ? Jo ibland saknar man men jag vet ju varför så det gör allt lättare ♥ Det är tufft att vara människa MEN kom ihåg att DIN inställning betyder ALLT ♥"
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0