Vem tar emot när jag faller?

 
 
Ja alla har väl läst artikeln?
 
 http://nyheter24.se/debatt/780380-oppet-brev-till-jimmie-akesson-jag-forstar-vad-du-gar-igenom
 
Jag är själv så psykiskt trött så det känns som jag inte orkar andas.
Har hundra koll på att sonen får det han behöver, annars fixar mamma så gott hon kan, försöker komma ihåg det absolut viktigaste för dagen.
I onsdags jobbade jag 7-21 + vardagssysslor, dom nödvändigaste.
Torsdag började 7, ut med hunden, föreläsning 8;30-12, ut med hunden, bort till sonen så han åtminstånde fick en promenadträning den dan, den vanliga träningen uteblev pga av "personalbrist". Hem och packa väskan för jobb 16-21;30 och ut med hunden innan. När jag kom hem så va det ut med hunden och fixa matlåda m m. Upp 06 för att jobba 7-16. Nu är det fredags kväll och jag förbereder i mitt huvud några mail till "myndighetspersoner" som dom ska få av mig på måndag morgon. Nä nu ska jag bara ringa sonen och gå ut med hunden. I morgon ska jag upp för att hjälpa en ovärdelig vän. Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0